عطر اردیبهشت

یادداشت های ادبی مجتبی تونه ای

عطر اردیبهشت

یادداشت های ادبی مجتبی تونه ای

درباره بلاگ
عطر اردیبهشت

آثار چاپ شده:

1- موعود نامه (فرهنگنامه الفبایی مهدویت) / چاپ سی و پنجم
2- فرهنگنامه ی حج / چاپ سوم
3- من فرزند پیامبرم / چاپ چهارم
4- شکستنی شده ام / مجموعه ی شعر
5- از عشق تا دمشق / مجموعه نثر ادبی
6- چراغ تکلیف مرا روشن کن/مجموعه نثر
7- پا به پای ابراهیم / سفرنامه ی حج
8- بالاتر از سکوت صدایی نیست/مجموعه شعر

آخرین مطالب
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۵

با تو

من از روز آغاز با تو

کبوتر اگر با کبوتر

دلم باز با تو

۹۳/۰۵/۲۴
مجتبی تونه ای

نظرات  (۷)

۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۵ نسیم حوالی دریا
سلام و هزاران درود استاد تونه ای گرانقدر.

چقدر لطیف و شاعرانه و زیباست این "سه گانی نیمایی"!


 

با سلام و آدینه به خیر و روشنی.

این هفته "سه‌گانیکو" با سه‌گانی زیبای "استاد فرج‌الله بیدختی" به روز شده و منتظر حضور و نظر زیبا و ارزشمند شما دوست شاعر می‌باشد.

برقرار باشید همواره در پناه لبخند دوست!

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۴ علی اصغر جوشقان نژاد
دلم بسته با تو...
سلام و ارادت
خوشحالم از زیارت اینجا
با اجازه اینجا رو به فهرست فیدخوان آیات غمزه اضافه کردم
سلام
باز با تو..
مانا باشید

سلام و درود  بی حدود.

آدینه به خیر و روشنی.

این هفته  سه گانیکو با سه گانی زیبای جناب آقای محسن نوزعیم به روز شده است.

منتظر حضور و نظر ارزشمند شما دوست شاعر هستیم.

برقرار باشید.[گل]

سلام و عرض ادب محضر استاد عزیز

رو به راه نیستم
خدایا سر به راهم کن
خودم رو به راه می‌شوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی